Skip to main content

Webová analytika

Presné meranie správania používateľov na webe pre maximálne efektívnu optimalizáciu používania webu

Dáta, ktoré vytvárajú úspech na trhu

Hlavným cieľom každej webovej stránky je zvýšiť predaj služieb alebo produktov. Pri návrhu webovej stránky môžeme s klientom dlho diskutovať o tom, ako by taká webová stránka mala vyzerať, ale konečnú pravdu vždy ukážu údaje. Problémom však je, že veľa majiteľov webových stránok sa webovou analytikou vôbec nezaoberá a prichádza o dôležité informácie pre svoje podnikanie.

Vďaka službe Google Analytics môžeme ľahko analyzovať správanie návštevníkov webových stránok z dlhodobého hľadiska a identifikovať problematické časti webovej stránky, ktoré je potrebné upraviť. Môžu to byť veľmi jednoduché úpravy, ako napríklad pridanie tlačidla výzvy k akcii, skrátenie textu alebo pridanie infografiky. V konečnom dôsledku však tieto malé úpravy vytvárajú celkový úspech webovej stránky.

Analýza dát

Nechajte správu webovej analytiky na nás. Poskytujeme kompletnú analýzu údajov zozbieraných z Google Analytics a Google Search Console. Následne ich vyhodnotíme s individuálnymi odporúčaniami na zmeny, ktoré nájdete v prehľadnej správe.

Správu webovej analytiky odporúčame našim klientom vždy, keď prechádzajú na nové webové stránky alebo robia akékoľvek väčšie zmeny v štruktúre a prezentácii webových stránok. Vďaka údajom z webovej analytiky sme potom schopní nájsť chyby, ktoré návštevníkov webu pri prehliadaní webu obťažujú.

Proces založený na skúsenostiach

Prevedieme vás jednoduchou implementáciou webovej analytiky

1

Zadanie zákazky

Povedzte nám viac o svojej situácii a o tom, ako dnes meriate/nemeriate údaje.
2

Vytvorenie cenovej ponuky

Po podrobnej analýze vám odporučíme ďalší postup na nasadenie kompletnej webovej analýzy s presnou cenou.
3

Úvodní schůzky / online call

Spoločne prediskutujeme ciele, ktoré chceme dosiahnuť pomocou novozískaných údajov.
4

Nasadenie merania

Nasadzujeme potrebné technológie na kompletné meranie webovej analytiky.
5

Testovanie

Overíme, či všetko skutočne funguje a či sa údaje zhromažďujú správne.
6

Dodanie a vyhodnotenie

Na základě dohodnuté spolupráce budeme pravidelně vyhodnocovat shromážděné údaje a navrhovat zlepšení webových stránek.
Chcem nasadiť webovú analytiku

Riešenia založené na dátach

Ak chcete mať úspešnú webovú stránku, musíte mať všetko overené na základe tvrdých údajov z webovej analytiky. Ak webovú analytiku vôbec nesledujete, možno prichádzate o dôležité informácie pre rozvoj vašej webovej lokality. Webová analytika je ako kamera v kamennom obchode – sledujete návštevníkov, aby ste mohli vyhodnotiť ich správanie v predajni (na webovej lokalite) alebo určiť lepšie rozloženie regálov a tovaru (tlačidiel, grafiky a fotografií).

Dôležitou súčasťou webovej analytiky je aj sledovanie hlavných zdrojov návštevnosti. Ak vidíte, že kanál organického vyhľadávania (vyhľadávače) je slabý, je potrebné posilniť optimalizáciu webu pre SEO. Vďaka tomuto komplexnému monitorovaniu je možné z webovej stránky vytvoriť skutočne ziskovú stránku, ktorá posunie vaše podnikanie vpred.

Články, ktoré vám pomôžu zorientovať sa

Zistite viac o tom, ako funguje online marketing a ako sa orientovať na trhu

Zistite orientačnú cenu

Urobte prvý krok pre online marketing ešte dnes

Zistite orientačnú cenu

Urobte prvý krok pre online marketing ešte dnes

Stránka 1 z 3

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem