Nová webové stránky Online Pizza

Kompletný návrh firemnej identity a redizajn celej webovej stránky s e-shopom. Vďaka našim službám sa online pizzeria stala jednou z najlepších pizzerií v Olomouci.

Nová webové stránky Online Pizza

Kompletný návrh firemnej identity a redizajn celej webovej stránky s e-shopom. Vďaka našim službám sa online pizzeria stala jednou z najlepších pizzerií v Olomouci.

Príbeh začína pizzeriou, ktorá sa postupne stala jednou z najväčších pizzerií v Olomouci.

Všetko sa to začalo v roku 2016, keď sa majiteľ pán Pospíšil rozhodol premeniť svoj sen na skutočnosť a otvoriť si vlastnú pizzeriu. Všetko sa začalo ako experiment - prvá webová stránka bežala na platforme webnode a všetky objednávky sa museli vybavovať telefonicky.

Ako čas plynul, stálych zákazníkov pomaly pribúdalo. V roku 2018 nastal zlom, keď nás pán Pospíšil oslovil s požiadavkou na spoluprácu a transformáciu na profesionálnu pizzeriu.

Zadanie od klienta

  • Vytvorenie novej firemnej identity
  • Nová webová stránka s e-shopom
  • Dlhodobá správa webu
  • Zvýšenie pozícií vo vyhľadávačoch
  • Zvýšenie obratu a pozície na olomouckom trhu
Proces založený na skúsenostiach

Osvedčený proces komplexných služieb

1

Úvodné stretnutie

Na začiatku je dôležité objasniť, aké všetky služby bude spolupráca zahŕňať a aký by mal byť ideálny výsledok spolupráce.
2

Vytvorenie plánu a rozpočtu

Keď poznáme všetky informácie, môžeme navrhnúť vhodnú stratégiu s konkrétnym časovým plánom a rozpočtom.
3

Tvorba firemnej identity

Najprv sme začali s tvorbou firemnej identity, ktorá definuje nový vzhľad celej pizzerie a najmä novej webovej stránky. Jej súčasťou je aj priestor na spätnú väzbu a úpravy.
4

Vytváranie webovej stránky

Po definovaní novej firemnej identity môžeme začať vytvárať webové stránky. Prvým krokom je vytvorenie wireframe, po ktorom nasleduje grafický návrh a finálna tvorba webu.
5

Optimalizácia a testovanie

S hotovou webovou stránkou sa skutočná práca ešte len začína - je potrebné všetko dôkladne otestovať a optimalizovať aj tie najmenšie detaily, aby sa dosiahol maximálny výkon.
6

Dodávka a údržba

Po dokončení všetkých testov odovzdáme hotovú webovú stránku spolu s používateľskými príručkami. Súčasťou je aj dohoda o pravidelnej správe webu pre potreby pravidelnej údržby a prípadných porúch.

Nový dizajn loga

Funkčné a minimalistické logo, ktoré predstavuje myšlienku online pizze

Minimalistický dizajn

Cieľom bolo vytvoriť jednoduchý a minimalistický dizajn, ktorý by reprezentoval modernú pizzeriu.

Široké použitie

S logom sa pracovalo tak, aby sa dalo použiť na všetkých obaloch áut, firemnom oblečení, krabiciach a iných predmetoch.

Ľahko zapamätateľné

Do loga jsme zvolili barvu #B0272E, která je statisticky nejvíce zapamatovatelná a funkční pro food odvětví.

Mutácia farba & biela

Boli vytvorené 2 mutácie na použitie na červenom (white) a bielom (farebnom) pozadí.

Moderný a funkčný webový dizajn

Konverzný výkon v kombinácii s atraktívnym vzhľadom
Optimalizovaný kód

Maximálne optimalizovaný kód na zabezpečenie stabilnej a bezpečnej prevádzky webových stránok.

Intuitívna navigácia

Celé UX stránky je navrhnuté tak, aby sa v ňom každý vyznal a mohol si ľahko objednať.

Rýchle načítanie webu

Používame najnovšie technológie na ukladanie do vyrovnávacej pamäte a optimalizáciu rýchlosti pre čo najrýchlejšie načítanie webu.

Otestovaný vzhľad

Vzhľad stránky a rozloženie prvkov sa upravujú na základe údajov z návštevnosti a správania používateľov.

Pravidelná optimalizácia na dosiahnutie maximálneho výkonu

Vďaka pravidelnej údržbe stránky sme mohli monitorovať návštevnosť stránky a neustále optimalizovať jemné prvky stránky, ktoré zvyšovali návštevnosť a celkové konverzie stránky.

Čo sme dosiahli

Zvýšenie počtu objednávok | Rast SEO pozície | Posilnenie pozície na trhu | Zvýšenie počtu opakovaných objednávok

Pre užívateľov
  • Jednoduchá orientácia
  • Jednoduchý nákup
  • Používateľský účet
  • Prehľad objednávok
  • Platba kartou
Funkcie stránky
  • E-shop s platbou kartou
  • Možnosti propagácie (2+1 atď.)
  • Pridanie ďalších ingrediencií
  • Možnosť vypnutia e-shopu
  • Variabilná cena dopravy
Správa lokality
  • Úplná správa
  • Úprava produktov
  • Možnosť upravovať akcie
  • Prehľad objednávok
  • Správa používateľov
Technické parametre
  • Vysokovýkonný hosting
  • Sieť na doručovanie obsahu
  • Profesionálne ukladanie do vyrovnávacej pamäte a načítanie
  • Automatické denné zálohovanie
  • Pravidelne aktualizované

“Tým Webfusion mě skvěle provedl celým procesem tvorby nového webu. Po spuštění webu jsem pak společně pracovali i na optimalizaci a výsledky opravdu stojí za to. Můžu doporučit.”

Radek PospíšilMajitel

Profesionálna optimalizácia SEO

Stratégia, ktorá zabezpečila dlhodobý úspech
Analýza konkurencie

Podrobná analýza miestnych konkurentov, pizzerií v zahraničí s cieľom určiť najúčinnejšie stratégie.

Správne zacielenie

Keď budeme vedieť, čo v danom odvetví funguje najlepšie, vykonáme presné cielenie na správne kľúčové slová.

Obsahový marketing

Najväčšiu príležitosť sme videli v marketingu obsahu, ktorý zvýšil autoritu celého webu.

Optimalizácia a monitorovanie

Keď sa marketing obsahu rozbehne, je to už len otázka pravidelného monitorovania a optimalizácie na základe údajov.

Obsahový marketing

Cieľom obsahového marketingu bolo pridať na webové stránky obsah, ktorý by súvisel s témou pizze. Išlo teda o vytvorenie 10 vzdelávacích článkov, ktoré by opisovali históriu pizze a rôzne štýly pizze, s ktorými sa možno stretnúť.

Vďaka týmto článkom sme zvýšili autoritu a relevantnosť webu a v priebehu niekoľkých mesiacov sme začali rásť v SEO pozíciách na kľúčové slovo „pizza Olomouc“.

Väčšina webových stránok s rozvozom pizze má len menu, niekedy dobrú webovú stránku a to je všetko. Ak si teda Google všimol stránku, ktorá ponúka aj ďalší obsah, malo to jasný vplyv na SEO.

Dlhodobo udržateľný úspech

Organická návštevnosť je najcennejším typom návštevnosti pre každú webovú stránku. Ak chcete organickú návštevnosť (kliknutia z vyhľadávania Google), nemôžete si ju kúpiť a musíte na nej tvrdo pracovať.

Vybudovať dlhodobo stabilnú organickú návštevnosť je veľmi ťažké – vyžaduje si to stratégiu, čas a niekedy aj financie. Ak to však dokážete, máte zaručene postarané o biznis.

Pokrok v online pizzerii

Trvalo nám približne rok, kým sme dosiahli naše súčasné výsledky. Všetko bolo o doladení kódu, prvkov na stránke a rýchlosti načítania stránky. Následne, keď sa ukázalo, že potrebujeme obsahový marketing, stačilo počkať 2-4 mesiace, aby sa naplno prejavila sila článkov na autoritatívnom webe.

Online pizzeria jednoznačne profituje zo svojich SEO pozícií a organickej návštevnosti – objednávky vďaka SEO sú také dostatočné, že nie je potrebné platiť ani za platenú PPC reklamu.

Články, ktoré vám pomôžu zorientovať sa

Zistite viac o tom, ako funguje tvorba webových stránok, aby ste sa správne orientovali na trhu.

Zistite orientačnú cenu

Urobte prvý krok pre svoje nové webové stránky ešte dnes

Stránka 1 z 3
Pokud nám něco nebude jasné, je dobré mít na Vás i telefon pro rychlejší řešení
Kterou službu potřebujete jako hlavní na řešení.
Díky aktuálnímu webu můžeme lépe pochopit vaši situaci.
Díky počtu podstránek můžeme vytvořit přesnou cenovou nabídku.
Pokud potřebujete ještě další služby, budeme schopni lépe naprojektovat celou zakázku.

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Popište nám prosím krátce váš záměr.
Orientační rozmezí rozpočtu nám pomáhá zvolit vhodnou technologii nebo řešení.

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem