Vytvorenie dlhodobej a udržateľnej online marketingovej stratégie, ktorá zabezpečila zvýšenie predaja o stovky percent a transformáciu na plnohodnotnú vzdelávaciu agentúru.
Online marketing pro Vzdělání pro vás
Vytvorenie dlhodobej a udržateľnej online marketingovej stratégie, ktorá zabezpečila zvýšenie predaja o stovky percent a transformáciu na plnohodnotnú vzdelávaciu agentúru.
Príbeh nápadu, ktorý vďaka nám prerástol do plnohodnotnej vzdelávacej agentúry.
Všetko sa to začalo v roku 2020, keď sa David a Gábina (majitelia) rozhodli začať školenia daňových poradcov a účtovníkov. Postupom času im pribúdali klienti, rástol záujem, ale nedokázali si udržať stabilnú úroveň klientov.
Zlom nastal až v roku 2021, keď sme začali naplno spravovať webové stránky a vytvárať online marketingovú stratégiu. Približne po 2 až 4 mesiacoch sa počet klientov zvýšil na úroveň, keď sa spoločnosť mohla stať plnohodnotnou vzdelávacou agentúrou.
Zadanie od klienta
- Vytvorenie udržateľnej online marketingovej stratégie
- Zvýšenie predaja kurzov
- Zvýšenie povedomia o značke
- Využitie existujúcej webovej stránky
Proces založený na skúsenostiach
Osvedčený proces nasadenia online marketingu
Pôvodný stav
- Dokončená webová stránka pôvodnej agentúry
- Online marketingová stratégia nemala takmer žiadne výsledky
- Vznikla mesačná strata
- Po šiestich mesiacoch sme boli oslovení pre online marketing
Online marketing na steroidoch
Naša stratégia prekonala očakávania a priniesla nadpriemerný výsledok
Rast tržieb za celé obdobie
Nárast celkového predaja e-shopu za obdobie, keď sme začali spolupracovať, v porovnaní s predchádzajúcim obdobím.
Priemerný mesačný rast predaja
Priemerný mesačný nárast predaja za obdobie, keď sme začali spolupracovať, v porovnaní s predchádzajúcim obdobím.
Rast objednávok
Nárast objednávok v e-shope za obdobie, keď sme začali spolupracovať, v porovnaní s predchádzajúcim obdobím.
Rast zakúpených kurzov
Nárast počtu kurzov zakúpených v e-shope v období, keď sme začali spolupracovať, v porovnaní s predchádzajúcim obdobím.
Stratégie so zameraním na efektívnosť a výsledky
Vďaka dôkladnej analýze pôvodnej webovej stránky, konkurencie a inšpirácii zo zahraničia sa nám podarilo vytvoriť atraktívnu webovú stránku, ktorá mala hneď po spustení vysoké šance na úspech.
Čo sa nám podarilo dosiahnuť
Zvýšenie predaja e-shopu | Vytvorenie online marketingovej stratégie | Pozitívna návratnosť investícií (ROI)
Použité kanály
- Vyhľadávanie Google
- Remarketing Google
- Cielenie na najlepšie kurzy
- Sekundárne cielenie na iné kurzy
Výhody pre klienta
- Zvýšenie predaja
- Opakujúci sa predaj
- Pozitívna návratnosť investícií
- Rast značky a spoločnosti
Naša práca
- Analýza kľúčových slov
- Výber správneho cielenia
- Odporúčanie rozpočtov
- Sledovanie návratnosti investícií (ROI)
Priebeh spolupráce
- Prieskum a návrh stratégie
- Vytvorenie kampane
- Vyhodnotenie a optimalizácia
- Pravidelné podávanie správ a riadenie
Konverzný pomer
Vďaka profesionálnej optimalizácii kľúčových slov, rozpočtu a miernym úpravám stránky sme dosiahli priemerný konverzný pomer 3,29 % (ideálny konverzný pomer by mal byť 2-5 %).
Toto číslo je priemerné a vychádza z celej histórie online marketingu pod našou správou. V súčasnosti s klientom pracujeme aj na novej webovej lokalite a veríme, že by sme mohli mieru konverzie ešte zvýšiť lepším UX/UI.
“Jsem opravdu neskutečně rád, že jsme si tenkrát plácli a že si nás kluci vzali pod křídla... Nebýt jejich práce, tak dnes nemůžeme nabízet své velmi prospěšné služby, měnit lidem životy a pomáhat jim k získání lepšího uplatnění v životě.
David TilšarMajitel
Děkuji vám všem a vážím si vás nejen jako obchodních partnerů, ale i jako lidí a přátel.”
Reklama vo vyhľadávači Google
Reklama vo vyhľadávaní Google je typ reklamy PPC, ktorá sa zobrazuje na určité kľúčové slová, ktoré používatelia vyhľadávajú. Reklama sa tak zobrazuje už vysoko relevantným používateľom, ktorí sa už takmer rozhodli využiť danú službu alebo produkt.
Veľkou výhodou tejto reklamy je jej účinnosť. Tradičné reklamy PPC sú veľmi drahé na to, aby používateľovi oznámili, prečo práve teraz potrebuje ich službu alebo produkt. Tu je rozhodnutie už takmer urobené a používateľ si len vyberá, kde minie svoje peniaze.
Iné kanály mimo reklamy vo vyhľadávaní Google neboli také účinné, preto sme primárne zostali pri tejto stratégii.
Udržateľné výsledky
Prvé údaje zatiaľ ukazujú, že online marketingová stratégia bude dlhodobo udržateľná. Existuje však vysoká pravdepodobnosť, že nás konkurenti začnú preplácať na nákladoch na reklamu a všetko sa veľmi predraží.
V tejto chvíli však už podnikáme určité kroky, aby sme začali pracovať na nových marketingových kanáloch a zabezpečili si pozíciu na trhu
Budúcnosť Vzdelávanie pre vás
Vzhľadom na to, že webovú stránku sme si nenavrhli sami, musíme robiť veľa kompromisov a hlavne nemôžeme pracovať na SEO optimalizácii – webová stránka má zlé technické zázemie a pomalé načítanie.
V súčasnosti s klientom pracujeme na novej webovej lokalite, ktorá bude poskytovať maximálny výkon, aby sme mohli začať budovať SEO pozície vo vyhľadávačoch.
SEO pozície sú jedným z najlepších a najhodnotnejších marketingových kanálov. Firmy, ktoré ich dokážu získať, z nich môžu ťažiť niekoľko rokov bez akýchkoľvek investícií do marketingu.
Zistite orientačnú cenu
Urobte prvý krok pre online marketing ešte dnes