Online marketing pre vzdelávanie pre vás

Vytvorenie dlhodobej a udržateľnej online marketingovej stratégie, ktorá zabezpečila zvýšenie predaja o stovky percent a transformáciu na plnohodnotnú vzdelávaciu agentúru.

Online marketing pro Vzdělání pro vás

Vytvorenie dlhodobej a udržateľnej online marketingovej stratégie, ktorá zabezpečila zvýšenie predaja o stovky percent a transformáciu na plnohodnotnú vzdelávaciu agentúru.

Príbeh nápadu, ktorý vďaka nám prerástol do plnohodnotnej vzdelávacej agentúry.

Všetko sa to začalo v roku 2020, keď sa David a Gábina (majitelia) rozhodli začať školenia daňových poradcov a účtovníkov. Postupom času im pribúdali klienti, rástol záujem, ale nedokázali si udržať stabilnú úroveň klientov.

Zlom nastal až v roku 2021, keď sme začali naplno spravovať webové stránky a vytvárať online marketingovú stratégiu. Približne po 2 až 4 mesiacoch sa počet klientov zvýšil na úroveň, keď sa spoločnosť mohla stať plnohodnotnou vzdelávacou agentúrou.

Zadanie od klienta

  • Vytvorenie udržateľnej online marketingovej stratégie
  • Zvýšenie predaja kurzov
  • Zvýšenie povedomia o značke
  • Využitie existujúcej webovej stránky
Proces založený na skúsenostiach

Osvedčený proces nasadenia online marketingu

1

Úvodné stretnutie

Stretli sme sa s klientom, aby sme prediskutovali jeho súčasnú situáciu a ciele do budúcnosti. Hlavné veci, na ktoré sme nezabudli, boli spresnenie možného rozpočtu na marketing a dĺžka pilotnej stratégie.
2

Prieskum a analýza

Dôkladne sme analyzovali súčasnú situáciu klienta, konkurenciu a vybrali najlepšie možné stratégie, ktoré by mohli fungovať dlhodobo a udržateľne.
3

Vytvorenie ponuky

Po vyvodení záverov z analýzy a prieskumu sme boli schopní vytvoriť presnú cenovú ponuku s konkrétnou online marketingovou stratégiou a návrhom rozpočtu.
4

Pilotný režim

Najdôležitejšie je pre nás chrániť peniaze klienta - preto túto stratégiu spustíme len v pilotnom meradle, aby sme zistili, ako zareaguje trh.
5

Plné nasadenie

Keď vieme, že pilotný režim prebehol dobre, môžeme stratégiu spustiť naplno podľa definovanej online marketingovej stratégie a rozpočtu.
6

Údržba a optimalizácia

Mesačne vyhodnocujeme správanie stratégie, aby sme sa uistili, že všetko funguje čo najlepšie. V prípade potreby stratégiu optimalizujeme.

Pôvodný stav

  • Dokončená webová stránka pôvodnej agentúry
  • Online marketingová stratégia nemala takmer žiadne výsledky
  • Vznikla mesačná strata
  • Po šiestich mesiacoch sme boli oslovení pre online marketing

Online marketing na steroidoch

Naša stratégia prekonala očakávania a priniesla nadpriemerný výsledok
+1819
Rast tržieb za celé obdobie

Nárast celkového predaja e-shopu za obdobie, keď sme začali spolupracovať, v porovnaní s predchádzajúcim obdobím.

+886
Priemerný mesačný rast predaja

Priemerný mesačný nárast predaja za obdobie, keď sme začali spolupracovať, v porovnaní s predchádzajúcim obdobím.

+642
Rast objednávok

Nárast objednávok v e-shope za obdobie, keď sme začali spolupracovať, v porovnaní s predchádzajúcim obdobím.

+1368
Rast zakúpených kurzov

Nárast počtu kurzov zakúpených v e-shope v období, keď sme začali spolupracovať, v porovnaní s predchádzajúcim obdobím.

Stratégie so zameraním na efektívnosť a výsledky

Vďaka dôkladnej analýze pôvodnej webovej stránky, konkurencie a inšpirácii zo zahraničia sa nám podarilo vytvoriť atraktívnu webovú stránku, ktorá mala hneď po spustení vysoké šance na úspech.

Čo sa nám podarilo dosiahnuť

Zvýšenie predaja e-shopu | Vytvorenie online marketingovej stratégie | Pozitívna návratnosť investícií (ROI)

Použité kanály
  • Vyhľadávanie Google
  • Remarketing Google
  • Cielenie na najlepšie kurzy
  • Sekundárne cielenie na iné kurzy
Výhody pre klienta
  • Zvýšenie predaja
  • Opakujúci sa predaj
  • Pozitívna návratnosť investícií
  • Rast značky a spoločnosti
Naša práca
  • Analýza kľúčových slov
  • Výber správneho cielenia
  • Odporúčanie rozpočtov
  • Sledovanie návratnosti investícií (ROI)
Priebeh spolupráce
  • Prieskum a návrh stratégie
  • Vytvorenie kampane
  • Vyhodnotenie a optimalizácia
  • Pravidelné podávanie správ a riadenie
3.29

Konverzný pomer

Vďaka profesionálnej optimalizácii kľúčových slov, rozpočtu a miernym úpravám stránky sme dosiahli priemerný konverzný pomer 3,29 % (ideálny konverzný pomer by mal byť 2-5 %).

Toto číslo je priemerné a vychádza z celej histórie online marketingu pod našou správou. V súčasnosti s klientom pracujeme aj na novej webovej lokalite a veríme, že by sme mohli mieru konverzie ešte zvýšiť lepším UX/UI.

“Jsem opravdu neskutečně rád, že jsme si tenkrát plácli a že si nás kluci vzali pod křídla... Nebýt jejich práce, tak dnes nemůžeme nabízet své velmi prospěšné služby, měnit lidem životy a pomáhat jim k získání lepšího uplatnění v životě.
Děkuji vám všem a vážím si vás nejen jako obchodních partnerů, ale i jako lidí a přátel.”

David TilšarMajitel

Reklama vo vyhľadávači Google

Reklama vo vyhľadávaní Google je typ reklamy PPC, ktorá sa zobrazuje na určité kľúčové slová, ktoré používatelia vyhľadávajú. Reklama sa tak zobrazuje už vysoko relevantným používateľom, ktorí sa už takmer rozhodli využiť danú službu alebo produkt.

Veľkou výhodou tejto reklamy je jej účinnosť. Tradičné reklamy PPC sú veľmi drahé na to, aby používateľovi oznámili, prečo práve teraz potrebuje ich službu alebo produkt. Tu je rozhodnutie už takmer urobené a používateľ si len vyberá, kde minie svoje peniaze.

Iné kanály mimo reklamy vo vyhľadávaní Google neboli také účinné, preto sme primárne zostali pri tejto stratégii.

Udržateľné výsledky

Prvé údaje zatiaľ ukazujú, že online marketingová stratégia bude dlhodobo udržateľná. Existuje však vysoká pravdepodobnosť, že nás konkurenti začnú preplácať na nákladoch na reklamu a všetko sa veľmi predraží.

V tejto chvíli však už podnikáme určité kroky, aby sme začali pracovať na nových marketingových kanáloch a zabezpečili si pozíciu na trhu

Budúcnosť Vzdelávanie pre vás

Vzhľadom na to, že webovú stránku sme si nenavrhli sami, musíme robiť veľa kompromisov a hlavne nemôžeme pracovať na SEO optimalizácii – webová stránka má zlé technické zázemie a pomalé načítanie.

V súčasnosti s klientom pracujeme na novej webovej lokalite, ktorá bude poskytovať maximálny výkon, aby sme mohli začať budovať SEO pozície vo vyhľadávačoch.

SEO pozície sú jedným z najlepších a najhodnotnejších marketingových kanálov. Firmy, ktoré ich dokážu získať, z nich môžu ťažiť niekoľko rokov bez akýchkoľvek investícií do marketingu.

Články, ktoré vám pomôžu zorientovať sa

Zistite viac o tom, ako funguje tvorba webových stránok, aby ste sa správne orientovali na trhu.

Zistite orientačnú cenu

Urobte prvý krok pre online marketing ešte dnes

Stránka 1 z 3

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem