Skip to main content

Email marketing

Budovanie databázy zákazníkov pomocou e-mailového marketingu na efektívne zvýšenie predaja

Zvýšenie obratu a zisku

Pomocou e-mailového marketingu môžete ľahko zostať v kontakte so svojimi zákazníkmi a informovať ich o dôležitých zmenách, akciách alebo nových produktoch.

Je dôležité poznamenať, že budovanie e-mailovej databázy súčasných zákazníkov môže byť pre váš predaj a zisky celkom zásadné. To isté platí aj pre budovanie publika na sociálnych sieťach.

Je to váš kapitál, ktorý môže výrazne zvýšiť hodnotu podniku, keď ho nakoniec predáte.

Vašim zákazníkom už nič neunikne

Hlavným cieľom e-mailového marketingu je zvýšiť predaj a zisk vašej spoločnosti. Preto sa vždy snažíme prispôsobiť dlhodobú stratégiu e-mailového marketingu tak, aby vaša investícia (čas a peniaze) mala čo najkratšiu návratnosť.

Predstavte si, že uvádzate na trh nový produkt, ktorý je oveľa efektívnejší a ziskovejší ako predchádzajúce verzie a môžete ním hneď osloviť celú základňu zákazníkov. Vaša e-mailová databáza zákazníkov môže byť v tomto momente pre vaše zisky veľmi dôležitá.

Proces založený na skúsenostiach

Prevedieme vás naším osvedčeným procesom e-mailového marketingu

1

Zadanie zákazky

Povedzte nám viac o svojich zámeroch a o tom, ako dnes vyzerajú vaše e-mailové marketingové aktivity.
2

Analýza

Pozrime sa, ako dnes vyzerá vaša e-mailová databáza. Ak ešte nič nemáte, navrhneme vám ideálny začiatok vašej zbierky e-mailov.
3

Cenová ponuka

Na základe analýzy vytvoríme vhodnú stratégiu s presnou cenovou ponukou.
4

Nastavení a návrh e-mail šablony

Pozrieme sa na nastavenie platformy na zasielanie noviniek a vytvoríme prvú e-mailovú šablónu na odosielanie e-mailov.
5

Revízia a optimalizácia

Na základe prvých údajov optimalizujeme nastavenia platformy a e-mailové šablóny, aby bolo všetko čo najefektívnejšie.
6

Údržba

Dodržiavanie schválenej stratégie e-mailového marketingu podľa vopred stanoveného plánu.
Chcem e-mailový marketing

Nechajte nás vytvoriť vaše e-maily

Na začiatok je dobré nechať tvorbu e-mailových kampaní na nás, aby sme mohli spoznať vašu firmu a navrhnúť najlepšie a najefektívnejšie e-mailové šablóny. Potom, postupom času, nie je problém celú činnosť delegovať na zamestnanca alebo brigádnika, ktorý bude proces len udržiavať a v prípade potreby s nami komunikovať.

E-mailový marketing je nástroj, ktorý môžete, ale nemusíte používať. Keď sa však pozrieme na súčasný svet podnikania, newslettre využívajú všetky veľké korporácie a spoločnosti. Je to efektívne, cielené a veľmi málo nákladné, ako keby ste napríklad fyzicky tlačili letáky a všetko fyzicky posielali zákazníkom.

Veľkou výhodou je, že ak nemáte na začiatku veľkú databázu e-mailových kontaktov, na trhu existujú riešenia, ktoré sú do určitého počtu kontaktov bezplatné. Na začiatku je teda možné všetko vyskúšať bez zbytočných investícií a nákladov.

Články, ktoré vám pomôžu zorientovať sa

Zistite viac o tom, ako funguje online marketing a ako sa orientovať na trhu

Zistite orientačnú cenu

Urobte prvý krok pre online marketing ešte dnes

Zistite orientačnú cenu

Urobte prvý krok pre online marketing ešte dnes

Stránka 1 z 3

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem