Budovanie databázy zákazníkov pomocou e-mailového marketingu na efektívne zvýšenie predaja
Zvýšenie obratu a zisku
Pomocou e-mailového marketingu môžete ľahko zostať v kontakte so svojimi zákazníkmi a informovať ich o dôležitých zmenách, akciách alebo nových produktoch.
Je dôležité poznamenať, že budovanie e-mailovej databázy súčasných zákazníkov môže byť pre váš predaj a zisky celkom zásadné. To isté platí aj pre budovanie publika na sociálnych sieťach.
Je to váš kapitál, ktorý môže výrazne zvýšiť hodnotu podniku, keď ho nakoniec predáte.
Vašim zákazníkom už nič neunikne
Hlavným cieľom e-mailového marketingu je zvýšiť predaj a zisk vašej spoločnosti. Preto sa vždy snažíme prispôsobiť dlhodobú stratégiu e-mailového marketingu tak, aby vaša investícia (čas a peniaze) mala čo najkratšiu návratnosť.
Predstavte si, že uvádzate na trh nový produkt, ktorý je oveľa efektívnejší a ziskovejší ako predchádzajúce verzie a môžete ním hneď osloviť celú základňu zákazníkov. Vaša e-mailová databáza zákazníkov môže byť v tomto momente pre vaše zisky veľmi dôležitá.
Proces založený na skúsenostiach
Prevedieme vás naším osvedčeným procesom e-mailového marketingu
Nechajte nás vytvoriť vaše e-maily
Na začiatok je dobré nechať tvorbu e-mailových kampaní na nás, aby sme mohli spoznať vašu firmu a navrhnúť najlepšie a najefektívnejšie e-mailové šablóny. Potom, postupom času, nie je problém celú činnosť delegovať na zamestnanca alebo brigádnika, ktorý bude proces len udržiavať a v prípade potreby s nami komunikovať.
E-mailový marketing je nástroj, ktorý môžete, ale nemusíte používať. Keď sa však pozrieme na súčasný svet podnikania, newslettre využívajú všetky veľké korporácie a spoločnosti. Je to efektívne, cielené a veľmi málo nákladné, ako keby ste napríklad fyzicky tlačili letáky a všetko fyzicky posielali zákazníkom.
Veľkou výhodou je, že ak nemáte na začiatku veľkú databázu e-mailových kontaktov, na trhu existujú riešenia, ktoré sú do určitého počtu kontaktov bezplatné. Na začiatku je teda možné všetko vyskúšať bez zbytočných investícií a nákladov.
Referencie, ktoré dokazujú naše skúsenosti
Desiatky dokončených projektov pre freelancerov, malé a stredné podniky, korporácie alebo startupy.
Zistite orientačnú cenu
Urobte prvý krok pre online marketing ešte dnes
Zistite orientačnú cenu
Urobte prvý krok pre online marketing ešte dnes