Profesionálna SEO optimalizácia vašej webovej stránky, aby vám vyhľadávače lepšie porozumeli a aby ste dosiahli lepšie pozície vo vyhľadávaní
SEO ako základ úspechu
Optimalizácia SEO je často podceňovanou službou zo strany klientov. Podceňovaná z hľadiska ich pohľadu na dôležitosť tejto činnosti. Zvyčajne dávajú na prvé miesto vizuálnu stránku webovej stránky, pretože je to niečo „hmatateľné“, čo môžu posúdiť. Je pekné mať veľmi dobre navrhnutú webovú stránku, ale na čo je to dobré, keď vás nikto nenájde?
Dlhodobá konkurencieschopnosť
Pre vyhľadávače ako Google alebo Zoznam je veľmi dôležité, ako je vaša webová stránka optimalizovaná pre SEO. Pre organické vyhľadávanie je optimalizácia SEO kľúčová. Bez ohľadu na to, čo robíte, webová stránka by mala slúžiť na sprostredkovanie určitej informačnej hodnoty. Túto hodnotu sprostredkujete svojim potenciálnym zákazníkom najprv v textovej podobe (obsah) a ak nájdu to, čo hľadajú, tak následne prostredníctvom vašich služieb.
To, kam vás vyhľadávač zaradí vo výsledkoch, však nie je len o dobre spracovanom a štruktúrovanom texte. Aby to nebolo také jednoduché, SEO pozostáva z veľkého množstva čiastkových činností, ktoré na seba nadväzujú. Najčastejšie sa stretnete s rozdelením na dva faktory. Prvým je on-page a druhým off-page. Na základe kombinácie týchto faktorov potom vyhľadávače udeľujú vašej webovej stránke danú pozíciu vo vyhľadávaní.
Proces založený na skúsenostiach
Prevedieme vás naším osvedčeným procesom SEO optimalizácie
On-page SEO
On-page SEO optimalizace je o správnej štruktúre obsahu na vašej webovej stránke. Preto musíte striktne dodržiavať tieto pravidlá. Pre predstavu o dobre štruktúrovanom obsahu na vašej webovej lokalite by nemal chýbať žiadny z nasledujúcich prvkov: názov, meta popis, nadpisy stránok, alternatívny popis obrázkov, kľúčové slová v bežnom texte stránky, url adresa stránky, odkazy na iné stránky. Všetko by malo byť prispôsobené vhodnému kľúčovému slovu, ktoré musíte správne zvoliť podľa predmetu vášho podnikania.
Off-page SEO
Ako už názov napovedá, off-page SEO optimalizácia sa týka činností „mimo“ webovej stránky. Off-page SEO je skôr dlhodobá činnosť, na ktorej je potrebné pravidelne pracovať.
Pre vyhľadávače je dôležitá takzvaná pozícia autority. Tá vyhľadávaču udáva, koľko iných lokalít odkazuje na vašu lokalitu. Predstavte si svoju webovú stránku ako knihu. Keď idete do knižnice hľadať určité informácie, pravdepodobne budete hľadať knihu, ktorú vám odporučili iní a ktorá obsahuje najlepšie informácie, ktoré hľadáte.
Hodnotenie autority možno rozdeliť na hodnotenie domény a hodnotenie stránky. Hodnosť domény sa vzťahuje všeobecne na doménu a možno povedať, že je to kumulatívna hodnosť všetkých odkazov smerujúcich na vašu doménu. Samotný domain rank vám však nezaručí prvú pozíciu vo vyhľadávaní. K tomu vám pomôže Page rank. Ide o odkazy priamo na konkrétne stránky (kľúčové slová) webu. Ak teda máte silný domain rank aj page rank, je pravdepodobné, že vaša lokalita bude na popredných miestach vo vyhľadávaní.
Dlhodobý rast prostredníctvom SEO
Ako vidíte, optimalizácia SEO je pre vašu webovú stránku skutočne jednou z kľúčových vecí. Výhodou je, že správne vykonaná optimalizácia vám môže v budúcnosti ušetriť veľa peňazí. Prílev zákazníkov z organického vyhľadávania je pravdepodobne najefektívnejším spôsobom, ako získať klientov pre vašu firmu. Nevýhodou je zvyčajne časová náročnosť, s ktorou musíte počítať pri čakaní na výsledky optimalizácie SEO.
Marketingové aktivity, ako sú reklamy PPC a kampane v sociálnych médiách, síce dokážu priniesť klientov hneď, ale musíte počítať s finančným záväzkom, ktorý si tieto aktivity vyžadujú. Pri kvalitnej optimalizácii SEO sú výsledky zvyčajne dlhodobejšie a v konečnom dôsledku dokonca nemusia stáť toľko peňazí ako marketing. Ideálne je tieto možnosti skombinovať a prepojiť. Každá firma však potrebuje trochu iné riešenie. Ak chcete na internete naozaj uspieť, musíte vždy pracovať na všetkých týchto aspektoch.
Referencie, ktoré dokazujú naše skúsenosti
Desiatky dokončených projektov pre freelancerov, malé a stredné podniky, korporácie alebo startupy.
Zistite orientačnú cenu
Urobte prvý krok pre online marketing ešte dnes
Zistite orientačnú cenu
Urobte prvý krok pre online marketing ešte dnes