Skip to main content

Správa sociálnych sietí

Zostaňte v kontakte so svojimi fanúšikmi a zákazníkmi vďaka profesionálnej správe sociálnych médií

Komunikácia 21. storočia

Samotná spoločnosť sa vďaka novým technológiám neustále mení. S príchodom internetu a následne sociálnych sietí začali ľudia tráviť veľké percento svojho času na Facebooku, Instagrame a iných sociálnych sieťach. Spoločnosti sa preto museli prispôsobiť a začať komunikovať s ľuďmi novým spôsobom.

Všetky veľké korporácie, ako napríklad Coca-Cola, Nike a ďalšie, veľmi aktívne investujú svoj čas a energiu do sociálnych médií, pretože práve tam ľudia trávia svoj čas a spoločnosť môže cielene komunikovať so zákazníkom.

Správa sociálnych sietí

Vytvárame obsah na sociálnych sieťach, ktorý zaujme, pobaví a sprostredkuje zaujímavé informácie vašej cieľovej skupine. Vždy sa snažíme zabezpečiť, aby obsah korešpondoval s hodnotami vašej firmy a podporoval pozitívne povedomie o vašej spoločnosti.

Jednotlivé príspevky v sociálnych médiách monitorujeme aj z hľadiska analytiky, aby sme zistili, na čo vaša cieľová skupina reaguje najlepšie. Z dlhodobého hľadiska tak dokážeme vytvoriť kanál príspevkov na sociálnych médiách, ktorý bude efektívny a bude spĺňať stanovené ciele.

Proces založený na skúsenostiach

Prevedieme vás naším osvedčeným procesom správy sociálnych sietí

1

Zadanie zákazky

Povedzte nám viac o svojej situácii a o tom, ako ste doteraz zvládali sociálne siete.
2

Analýza

Pozrieme sa na váš segment podnikania, konkurenciu a navrhneme vhodnú stratégiu správy sociálnych médií.
3

Vytvorenie cenovej ponuky

Na základe stratégie vám zašleme cenovú ponuku s individuálnymi soc. sietí a odporúčanou frekvenciou.
4

Pilotná prevádzka

Vyskúšajme spoločne prvých niekoľko týždňov, aby sme zistili, ako funguje vytváranie a schvaľovanie príspevkov z vašej strany.
5

Revízia a optimalizácia

Na základe údajov a vašej spätnej väzby stratégiu upravíme a vytvoríme konečnú dlhodobú stratégiu.
6

Dlhodobá správa

Dodržiavanie stanovenej stratégie a frekvencie zverejňovania príspevkov na jednotlivých sociálnych sieťach.
Chcem spravovať svoje sociálne siete

Zameranie na rast

Jedným z hlavných cieľov aktivít na sociálnych sieťach je neustále budovanie publika v podobe lajkov na Facebooku alebo sledovateľov na Instagrame. Rovnako ako e-mailové kontakty, aj sociálne siete sú veľmi cenným majetkom z hľadiska kontaktov. Keď máte nejaké novinky vo svojich produktoch alebo službách, veľkosť vašej databázy môže byť rozhodujúcim prvkom úspechu a neúspechu.

Ak zveríte svoje aktivity na sociálnych sieťach do našich rúk, naším hlavným cieľom bude zabezpečiť, aby vaša investícia mala dlhodobú a najlepšie aj krátkodobú návratnosť. Ak začnete využívať všetky nástroje a možnosti z digitálneho sveta, ako je optimalizácia SEO alebo PPC reklama, vaša firma môže začať veľmi zaujímavým spôsobom rásť a zaujať silnú pozíciu v online svete.

Články, ktoré vám pomôžu zorientovať sa

Zistite viac o tom, ako funguje online marketing a ako sa orientovať na trhu

Zistite orientačnú cenu

Urobte prvý krok v správe sociálnych médií ešte dnes

Zistite orientačnú cenu

Urobte prvý krok v správe sociálnych médií ešte dnes

Stránka 1 z 3

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem