Presné meranie správania používateľov na webe pre maximálne efektívnu optimalizáciu používania webu
Dáta, ktoré vytvárajú úspech na trhu
Hlavným cieľom každej webovej stránky je zvýšiť predaj služieb alebo produktov. Pri návrhu webovej stránky môžeme s klientom dlho diskutovať o tom, ako by taká webová stránka mala vyzerať, ale konečnú pravdu vždy ukážu údaje. Problémom však je, že veľa majiteľov webových stránok sa webovou analytikou vôbec nezaoberá a prichádza o dôležité informácie pre svoje podnikanie.
Vďaka službe Google Analytics môžeme ľahko analyzovať správanie návštevníkov webových stránok z dlhodobého hľadiska a identifikovať problematické časti webovej stránky, ktoré je potrebné upraviť. Môžu to byť veľmi jednoduché úpravy, ako napríklad pridanie tlačidla výzvy k akcii, skrátenie textu alebo pridanie infografiky. V konečnom dôsledku však tieto malé úpravy vytvárajú celkový úspech webovej stránky.
Analýza dát
Nechajte správu webovej analytiky na nás. Poskytujeme kompletnú analýzu údajov zozbieraných z Google Analytics a Google Search Console. Následne ich vyhodnotíme s individuálnymi odporúčaniami na zmeny, ktoré nájdete v prehľadnej správe.
Správu webovej analytiky odporúčame našim klientom vždy, keď prechádzajú na nové webové stránky alebo robia akékoľvek väčšie zmeny v štruktúre a prezentácii webových stránok. Vďaka údajom z webovej analytiky sme potom schopní nájsť chyby, ktoré návštevníkov webu pri prehliadaní webu obťažujú.
Proces založený na skúsenostiach
Prevedieme vás jednoduchou implementáciou webovej analytiky
Riešenia založené na dátach
Ak chcete mať úspešnú webovú stránku, musíte mať všetko overené na základe tvrdých údajov z webovej analytiky. Ak webovú analytiku vôbec nesledujete, možno prichádzate o dôležité informácie pre rozvoj vašej webovej lokality. Webová analytika je ako kamera v kamennom obchode – sledujete návštevníkov, aby ste mohli vyhodnotiť ich správanie v predajni (na webovej lokalite) alebo určiť lepšie rozloženie regálov a tovaru (tlačidiel, grafiky a fotografií).
Dôležitou súčasťou webovej analytiky je aj sledovanie hlavných zdrojov návštevnosti. Ak vidíte, že kanál organického vyhľadávania (vyhľadávače) je slabý, je potrebné posilniť optimalizáciu webu pre SEO. Vďaka tomuto komplexnému monitorovaniu je možné z webovej stránky vytvoriť skutočne ziskovú stránku, ktorá posunie vaše podnikanie vpred.
Referencie, ktoré dokazujú naše skúsenosti
Desiatky dokončených projektov pre freelancerov, malé a stredné podniky, korporácie alebo startupy.
Zistite orientačnú cenu
Urobte prvý krok pre online marketing ešte dnes
Zistite orientačnú cenu
Urobte prvý krok pre online marketing ešte dnes