Skip to main content

Copywriting

Vytvárame atraktívne texty, ktoré jednoducho opisujú a prezentujú vaše služby alebo produkty

Texty, ktoré rozhodujú

Dobre napísané texty sú jedným zo základných faktorov úspešnej webovej stránky. Webová stránka, ktorá má dobrý copywriting, má aj vyššiu pravdepodobnosť úspechu pri uskutočnení konverzie (objednávky) zo strany používateľa.

Pri tvorbe textov je veľmi dôležité, aby boli všetky informácie stručné a zrozumiteľné. Používateľ musí vašim službám alebo produktom porozumieť v čo najkratšom čase, aby so záujmom pokračoval a urobil prípadnú objednávku.

Správne slová pre silné SEO

Je skvelé písať pútavé a kreatívne texty pre web, ale na čo vám budú, ak sa tieto slová budú na internete vyhľadávať len minimálne?

Pri písaní copywritingu je vždy dôležité myslieť aj na optimalizáciu SEO, teda na to, ktoré slová sa vyhľadávajú najčastejšie. Pri písaní copywritingu vždy prispôsobujeme skladbu viet najvyhľadávanejším slovám – tak môže webová stránka dosiahnuť zaujímavú návštevnosť z vyhľadávačov.

Kombinácia analytických schopností a kreativity je kľúčom k úspechu v oblasti digitálnych služieb. Preto sa pri tvorbe textu vždy zameriavame aj na kľúčové slová, ktoré následne prinesú na webovú stránku návštevnosť z vyhľadávačov, ako sú Google alebo Zoznam.

Proces založený na skúsenostiach

Prevedieme vás naším osvedčeným procesom copywritingu

1

Zadanie zákazky

Preskúmame vaše zadanie a objem práce. Dôležitá je odborná úroveň vašich textov. Ak sú texty odborné, bude pravdepodobne potrebná vaša spolupráca.
2

Vytvorenie ponuky

Po dôkladnej analýze vášho zadania sme schopní stanoviť cenovú ponuku na vytvorenie vašich textov.
3

Príprava

Podrobne si preštudujeme vašu tému, aby sme mohli napísať čo najvýstižnejší a najpresnejší text.
4

Tvorba textov

Podľa zadania vytvoríme požadované texty pre vašu webovú stránku, blog alebo predajné texty.
5

Revízia textov

Vaša spätná väzba je tiež veľmi dôležitá, aby sme sa uistili, že sme všetko správne vysvetlili.
6

Doručení

Dodávka
Chcem nové texty

Webový dizajnér a copywriter v jednom

Počas našich procesných preskúmaní sme zistili, že najefektívnejšie je, ak text vytvorí priamo webový dizajnér. Prečo? Pretože text musí byť vždy podriadený webovej prezentácii.

Ak je to naopak, webový dizajnér má zviazané ruky a nemôže byť plne kreatívny, pretože má striktné texty copywritera. Ak využívame copywritera, tak len ako podporu/finálnu optimalizáciu, ale konečné slovo o tom, ako budú texty vyzerať, má vždy webdizajnér.

Články a videá, ktoré vám pomôžu zorientovať sa

Zistite viac o tom, ako funguje tvorba webových stránok a ako sa správne orientovať na trhu.

Zistite orientačnú cenu

Urobte prvý krok pre svoje nové webové stránky ešte dnes

Zistite orientačnú cenu

Urobte prvý krok pre svoje nové webové stránky ešte dnes

Stránka 1 z 3
Pokud nám něco nebude jasné, je dobré mít na Vás i telefon pro rychlejší řešení
Kterou službu potřebujete jako hlavní na řešení.
Díky aktuálnímu webu můžeme lépe pochopit vaši situaci.
Díky počtu podstránek můžeme vytvořit přesnou cenovou nabídku.
Pokud potřebujete ještě další služby, budeme schopni lépe naprojektovat celou zakázku.

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Popište nám prosím krátce váš záměr.
Orientační rozmezí rozpočtu nám pomáhá zvolit vhodnou technologii nebo řešení.

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem