Skip to main content

Obsahový marketing

Vytvoríme kvalitný a jedinečný obsah, ktorý výrazne zvýši relevantnosť vašej webovej stránky a SEO

Obsah je kráľ

Obsah na webe je absolútne kľúčový. Kvalitný obsah na stránke umožní návštevníkom webu zistiť množstvo dôležitých informácií týkajúcich sa vašich služieb alebo produktov. Ak dokážete prostredníctvom obsahu na webe poradiť zákazníkom, dôveryhodnosť vášho know-how a celej spoločnosti sa výrazne zvýši. Pre návštevníka stránky budete jednoducho v pozícii profesionála.

Ďalšou výhodou kvalitného a skvelého obsahu na webe je vplyv na optimalizáciu SEO. Google, Zoznam majú ako jeden z najdôležitejších hodnotiacich prvkov to, koľko obsahu máte na webovej stránke a ako dlho tam ľudia trávia čas. Ak teda máte na svojom webe veľa obsahu a ľudia ho čítajú a trávia tu čas, určite si dosť výrazne zlepšíte pozície v SEO.

Pútavý obsah v našej réžii

Vytváranie kvalitného obsahu, ktorý má zmysel a je správne nastavený pre vyhľadávače, je časovo veľmi náročná činnosť. Preto sa veľa majiteľov firiem alebo webových stránok vôbec nezaoberá marketingom obsahu.

Zveriť celkovú správu a tvorbu obsahu agentúre je značná finančná investícia, ale z dlhodobého hľadiska (+- 6 mesiacov) sa veľmi zreteľne vráti v podobe zlepšenia SEO pozície webu, zvýšenia návštevnosti webu, a tým aj zvýšenia objednávok z internetu.

Je potrebné si uvedomiť, že SEO pozícia spoločnosti alebo webovej stránky je v 21. storočí novým najcennejším aktívom.

Proces založený na skúsenostiach

Prevedieme vás našou osvedčenou tvorbou obsahového marketingu

1

Zadanie zákazky

Povedzte nám viac o svojej situácii a o tom, ako by ste si predstavovali tvorbu obsahu.
2

Analýza

Preskúmame váš segment podnikania, vašu súčasnú pozíciu a úroveň konkurencie z hľadiska obsahu.
3

Cenová ponuka

Na základe získaných informácií vytvoríme ponuku so stratégiou pravidelnej tvorby obsahu.
4

Tvorba pilotného obsahu

Vytvoríme prvú dávku obsahu na schválenie a doladíme všetky detaily.
5

Revízia a optimalizácia

Po získaní prvých údajov z analytiky optimalizujeme stratégiu na dosiahnutie maximálnej účinnosti.
6

Pravidelné vytváranie

Dodržiavanie publikačného plánu s overenou stratégiou.
Chcem obsahový marketing

Webová analytika

Ešte predtým, ako začneme vytvárať obsah, musíme si vytvoriť systematický a logický plán. Plán bude obsahovať kľúčové body, napríklad s akou frekvenciou, na akú tému a pre aké kľúčové slová budeme vytvárať obsah. Všetky tieto údaje možno bezplatne zistiť z analytických nástrojov, ktoré má k dispozícii spoločnosť Google.

Po vytvorení plánu sa môže začať tvorba obsahu. Problémom niekedy je, že téma klienta môže byť veľmi špecializovaná, napríklad právo alebo medicína. V týchto situáciách sa najímajú špeciálni copywriteri, ktorí v spolupráci s nami vytvoria požadovaný obsah pre webové stránky.

Články, ktoré vám pomôžu zorientovať sa

Přečtěte si více o tom, jak funguje tvorba webových stránek a jak se správně zorientovat na trhu

Zistite orientačnú cenu

Urobte prvý krok pre online marketing ešte dnes

Zistite orientačnú cenu

Urobte prvý krok pre online marketing ešte dnes

Stránka 1 z 3

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem