Skip to main content

SEO optimalizácia

Profesionálna SEO optimalizácia vašej webovej stránky, aby vám vyhľadávače lepšie porozumeli a aby ste dosiahli lepšie pozície vo vyhľadávaní

SEO ako základ úspechu

Optimalizácia SEO je často podceňovanou službou zo strany klientov. Podceňovaná z hľadiska ich pohľadu na dôležitosť tejto činnosti. Zvyčajne dávajú na prvé miesto vizuálnu stránku webovej stránky, pretože je to niečo „hmatateľné“, čo môžu posúdiť.  Je pekné mať veľmi dobre navrhnutú webovú stránku, ale na čo je to dobré, keď vás nikto nenájde?

Dlhodobá konkurencieschopnosť

Pre vyhľadávače ako Google alebo Zoznam je veľmi dôležité, ako je vaša webová stránka optimalizovaná pre SEO. Pre organické vyhľadávanie je optimalizácia SEO kľúčová. Bez ohľadu na to, čo robíte, webová stránka by mala slúžiť na sprostredkovanie určitej informačnej hodnoty. Túto hodnotu sprostredkujete svojim potenciálnym zákazníkom najprv v textovej podobe (obsah) a ak nájdu to, čo hľadajú, tak následne prostredníctvom vašich služieb.

To, kam vás vyhľadávač zaradí vo výsledkoch, však nie je len o dobre spracovanom a štruktúrovanom texte. Aby to nebolo také jednoduché, SEO pozostáva z veľkého množstva čiastkových činností, ktoré na seba nadväzujú. Najčastejšie sa stretnete s rozdelením na dva faktory. Prvým je on-page a druhým off-page. Na základe kombinácie týchto faktorov potom vyhľadávače udeľujú vašej webovej stránke danú pozíciu vo vyhľadávaní.

Proces založený na skúsenostiach

Prevedieme vás naším osvedčeným procesom  SEO optimalizácie

1

Zadanie zákazky

Povedzte nám viac o svojej situácii - ako vyzerá a funguje vaša webová stránka a aké sú vaše súčasné aktivity v oblasti SEO.
2

Analýza situácie

Vykonáme podrobnú analýzu vašej webovej stránky a infraštruktúry SEO s cieľom identifikovať dôležité údaje.
3

Úvodné stretnutia / online hovor

Na základe prieskumu navrhneme ideálny postup vzhľadom na vaše očakávania a mesačný rozpočet.
4

Cenová ponuka

Navrhneme ideálne SEO aktivity v závislosti od vášho rozpočtu a cieľov.
5

Revízia a optimalizácia

Po 2-3 mesiacoch podrobne vyhodnotíme výsledky a navrhneme prípadnú optimalizáciu rozpočtu.
6

Údržba

Pravidelná údržba a rozvoj aktivít SEO s cieľom maximalizovať trhový potenciál.
Chcem optimalizáciu SEO

On-page SEO

On-page SEO optimalizace je o správnej štruktúre obsahu na vašej webovej stránke. Preto musíte striktne dodržiavať tieto pravidlá. Pre predstavu o dobre štruktúrovanom obsahu na vašej webovej lokalite by nemal chýbať žiadny z nasledujúcich prvkov: názov, meta popis, nadpisy stránok, alternatívny popis obrázkov, kľúčové slová v bežnom texte stránky, url adresa stránky, odkazy na iné stránky. Všetko by malo byť prispôsobené vhodnému kľúčovému slovu, ktoré musíte správne zvoliť podľa predmetu vášho podnikania.

Off-page SEO

Ako už názov napovedá, off-page SEO optimalizácia sa týka činností „mimo“ webovej stránky. Off-page SEO je skôr dlhodobá činnosť, na ktorej je potrebné pravidelne pracovať.

Pre vyhľadávače je dôležitá takzvaná pozícia autority. Tá vyhľadávaču udáva, koľko iných lokalít odkazuje na vašu lokalitu. Predstavte si svoju webovú stránku ako knihu. Keď idete do knižnice hľadať určité informácie, pravdepodobne budete hľadať knihu, ktorú vám odporučili iní a ktorá obsahuje najlepšie informácie, ktoré hľadáte.

Hodnotenie autority možno rozdeliť na hodnotenie domény a hodnotenie stránky. Hodnosť domény sa vzťahuje všeobecne na doménu a možno povedať, že je to kumulatívna hodnosť všetkých odkazov smerujúcich na vašu doménu. Samotný domain rank vám však nezaručí prvú pozíciu vo vyhľadávaní. K tomu vám pomôže Page rank. Ide o odkazy priamo na konkrétne stránky (kľúčové slová) webu. Ak teda máte silný domain rank aj page rank, je pravdepodobné, že vaša lokalita bude na popredných miestach vo vyhľadávaní.

Dlhodobý rast prostredníctvom SEO

Ako vidíte, optimalizácia SEO je pre vašu webovú stránku skutočne jednou z kľúčových vecí. Výhodou je, že správne vykonaná optimalizácia vám môže v budúcnosti ušetriť veľa peňazí. Prílev zákazníkov z organického vyhľadávania je pravdepodobne najefektívnejším spôsobom, ako získať klientov pre vašu firmu. Nevýhodou je zvyčajne časová náročnosť, s ktorou musíte počítať pri čakaní na výsledky optimalizácie SEO.

Marketingové aktivity, ako sú reklamy PPC a kampane v sociálnych médiách, síce dokážu priniesť klientov hneď, ale musíte počítať s finančným záväzkom, ktorý si tieto aktivity vyžadujú. Pri kvalitnej optimalizácii SEO sú výsledky zvyčajne dlhodobejšie a v konečnom dôsledku dokonca nemusia stáť toľko peňazí ako marketing. Ideálne je tieto možnosti skombinovať a prepojiť. Každá firma však potrebuje trochu iné riešenie. Ak chcete na internete naozaj uspieť, musíte vždy pracovať na všetkých týchto aspektoch.

Články, ktoré vám pomôžu zorientovať sa

Zistite viac o tom, ako funguje online marketing a ako sa orientovať na trhu

Zistite orientačnú cenu

Urobte prvý krok pre online marketing ešte dnes

Zistite orientačnú cenu

Urobte prvý krok pre online marketing ešte dnes

Stránka 1 z 3

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem