Skip to main content

Ako to funguje

Osvedčený a nastavený proces, ktorý zabezpečuje kvalitný prístup ku klientovi a následnú podporu.

Intuitívne vás prevedieme

celým procesom, ktorý plne

spĺňa vaše očakávania.

Sofistikovaný systém spolupráce

Máme praxou overený systém spolupráce, ktorý zabezpečuje jednoduchú interakciu medzi nami a klientom. Vďaka tomu je spolupráca príjemná a efektívna pre obe strany.

Overené užívateľmi

Medzi našich zákazníkov patria malí živnostníci, malé firmy, stredné a veľké spoločnosti, korporácie a začínajúce podniky. S mnohými z nich spolupracujeme pravidelne už mnoho rokov.

Na základe skúseností

Náš súčasný prístup a úroveň práce vychádza predovšetkým zo skúseností z predchádzajúcich zákaziek, čo nám umožnilo neustále sa zdokonaľovať do súčasnej podoby.

Precízna organizácia vášho projektu

Web konzultant

Presná organizácia vášho projektu

Web konzultant

Webový konzultant je osoba, ktorá má všeobecný prehľad o podnikaní a zaujíma sa o nové technológie a prístupy. Vďaka tomu máte istotu, že sa o služby, ktoré potrebujete, postará človek, ktorý rozumie podnikaniu.

Ďalšou výhodou je, že webový konzultant v prípade zložitejších zákaziek organizuje celý tím. Máte tak istotu, že všetko bude splnené načas a spätnú väzbu budete komunikovať len s jednou osobou.

Výsledkom je veľmi efektívny proces, v rámci ktorého dokážeme rýchlo a kvalitne dodať služby webového dizajnu, online marketingu, vývoja aplikácií alebo grafického dizajnu.

Tvorba webových stránok

Zadanie zákazky

Stačí vyplniť krátky kontaktný formulár, ktorý nám poskytne základné informácie o vašej objednávke webovej stránky.

Potom sa s vami spojíme a preberieme s vami všetky potrebné detaily, aby sme mali presnú predstavu o vašej zákazke. Príprava je veľmi dôležitá predtým, ako začneme vytvárať cenovú ponuku.

Keďže sme zrealizovali stovky projektov, presne vieme, aké otázky sa pýtať alebo aké riešenia odporučiť, aby sa vaša investícia do webu čo najrýchlejšie vrátila.

Vytvorenie ponuky

Keď budeme vedieť všetky potrebné informácie o vašej požiadavke, vypracujeme cenovú ponuku.

K tvorbe cenovej ponuky pristupujeme naozaj starostlivo a podrobne. Nájdete v nej všetky požadované funkcie, parametre vašej novej webovej stránky a postup všetkých prác s časovým odhadom náročnosti.

Ak vám niečo nie je jasné alebo ak by ste chceli pridať ďalšie funkcie webovej stránky, ako sú jazyky, online chat alebo online marketing, cenovú ponuku radi upravíme.

Potvrdenie alebo podpísanie zmluvy

Ak sa vám cenová ponuka páči, ďalším krokom je potvrdenie spolupráce alebo podpis zmluvy.

Pri menších projektoch volíme potvrdenie e-mailom v kombinácii so zálohovou faktúrou (zašleme úvodný e-mail so všetkými podmienkami a zálohovou faktúrou).

Pri väčších projektoch volíme štandardnú zmluvu, v ktorej sú podrobne opísané všetky podmienky spolupráce. Zmluvu je možné prispôsobiť vašim špecifickým požiadavkám.

Diskusia pred začiatkom

Po oficiálnom potvrdení spolupráce môžeme začať na všetkom pracovať. Väčšinou sa ešte rozhodneme pre úvodnú diskusiu.

Stručne vás oboznámime s celým procesom a priebehom tvorby webovej stránky – budete teda presne vedieť, čo môžete očakávať a kedy bude priestor na vašu spätnú väzbu.

Prvý návrh webovej stránky

V dohodnutom termíne dostanete prvý návrh webovej stránky, ktorý už bude odrážať našu predstavu o tom, ako chceme celú webovú stránku riešiť funkčne a dizajnovo.

Do každej našej práce sa snažíme vložiť vlastnú invenciu a jedinečnosť, aby sme podporili celkový výsledok webovej stránky.

Zpětná vazba

Nejlepší weby vznikají diskuzí, proto obvykle finální řešení upravujeme ve 2-3 revizích webu na základě vaší zpětné vazby.

Zpětná vazba má za cíl především najít ideální kompromis mezi našim řešením a vašim pohledem na nový vzhled webu. Snažíme se tak klientovi dát dostatečný prostor pro jeho názor ale zároveň ukázat naše navrhované řešení z pohledu expertů na tvorbu webu.

Zpětnou vazbu je nejlepší projít na schůzce, videohovoru a nebo je možné i přes nás software v kombinaci s e-mailem.

Publikace

Jakmile máme web finálně schválený, provedeme finální publikaci na vaši doménu, nastavení zabezpečovacího certifikátu https, plus kompletní prověření všech prvků na webu jestli vše funguje správně.

Na konci předáme k webu i manuály k obsluze, kdyby jste si potřebovali změnit nějaké údaje na webu.

Vývoj mobilných a webových aplikácií

Zadanie zákazky

Stačí vyplniť krátky kontaktný formulár, ktorý nám poskytne základné informácie o vašej objednávke na webe alebo v mobilnej aplikácii.

Potom sa s vami spojíme a preberieme s vami všetky potrebné údaje, aby sme mali presný obraz o vašej objednávke. Príprava je veľmi dôležitá predtým, ako začneme vytvárať cenovú ponuku.

Keďže máme za sebou stovky projektov, presne vieme, aké otázky sa pýtať alebo aké riešenia odporučiť, aby vaša investícia do mobilnej alebo webovej aplikácie mala čo najrýchlejšiu návratnosť.

Vytvorenie ponuky

Keď budeme vedieť všetky potrebné informácie o vašej požiadavke, vypracujeme cenovú ponuku s odporúčaným rozpočtom.

Pri tvorbe cenovej ponuky dbáme na veľkú pozornosť a detaily. Nájdete v nej všetky požadované funkcie, parametre vašej novej aplikácie a priebeh všetkých prác s časovým odhadom náročnosti.

Ak vám niečo nie je jasné alebo by ste chceli pridať ďalšie funkcie, cenovú ponuku radi upravíme.

Potvrdenie alebo podpísanie zmluvy

Ak sa vám ponuka páči, ďalším krokom je jej potvrdenie podpísaním zmluvy.

V prípade mobilných a webových aplikácií vždy spíšeme presnú zmluvu so všetkými funkciami aplikácie, podmienkami spolupráce a celkovým postupom.

Zmluvu môžeme prispôsobiť vašim konkrétnym požiadavkám alebo napríklad vytvoriť splátkový kalendár pre väčšie projekty.

Návrh wireframe

Wireframy je základný návrh rozloženia prvkov mobilnej alebo webovej aplikácie.

Pomocou wireframov sa dohodneme na rozložení prvkov aplikácie a celkovej orientácii používateľa v aplikácii. Získate tak predstavu o tom, kde sa budú nachádzať jednotlivé ikony alebo navigačné prvky aplikácie

UX Design

Po dokončení konečných návrhov môžeme začať navrhovať aplikáciu – dizajn UX. Vďaka wireframom už presne vieme, čo sa kam zmestí.

Návrh UX (user experience) je grafický návrh, ktorý presne definuje vizuálnu podobu aplikácie a jeho cieľom je čo najviac uľahčiť používateľovi navigáciu v aplikácii.

Programovanie

Po schválení konečného návrhu aplikácie vykonáme kompletnú technickú implementáciu do funkčnej podoby.

Vývoj backendu znamená, že grafickú podobu aplikácie premeníme na funkčnú aplikáciu a za návrh vložíme konkrétne programové kódy, aby aplikácia mala všetky požadované funkcie a fungovala bez problémov.

Testing

Snažíme sa písať naše kódy naozaj jednoducho a čisto, aby boli dlhodobo udržateľné a funkčné.

Súčasťou každého vývoja je však overenie, či kód plní svoju funkciu presne a či neobsahuje nefunkčné funkcie alebo nežiaduce chyby.

Aplikáciu vám tiež predložíme na otestovanie a spätnú väzbu.

Publikácie

Odovzdáme vám hotovú webovú alebo mobilnú aplikáciu uverejnenú na vašej doméne, v obchode Google Play alebo App Store.

Aplikáciu budeme tiež dlhodobo udržiavať na našich serveroch. Budete tak mať istotu, že všetko bude fungovať, a v prípade potreby zabezpečíme všetky potrebné aktualizácie.

K aplikácii dostanete aj dokumentáciu, aby bolo každému jasné, ako pracovať s programovým kódom alebo ho upravovať.

Online marketing

Zadanie zákazky

Stačí vyplniť krátky kontaktný formulár, ktorý nám poskytne základné informácie o vašej situácii v oblasti online marketingu.

Potom sa s vami spojíme a preberieme všetky potrebné detaily, aby sme mali presnú predstavu o tom, čo potrebujete a aký je váš rozpočet. Príprava je veľmi dôležitá predtým, ako začneme vytvárať cenovú ponuku.

Keďže máme za sebou stovky projektov, presne vieme, aké otázky položiť alebo aké riešenia odporučiť, aby vaša investícia do online marketingu mala čo najrýchlejšiu návratnosť.

Vytvorenie ponuky

Stačí vyplniť krátky kontaktný formulár, ktorý nám poskytne základné informácie o vašej situácii v oblasti online marketingu.

Potom sa s vami spojíme a preberieme všetky potrebné detaily, aby sme mali presnú predstavu o tom, čo potrebujete a aký je váš rozpočet. Príprava je veľmi dôležitá predtým, ako začneme vytvárať cenovú ponuku.

Keďže máme za sebou stovky projektov, presne vieme, aké otázky položiť alebo aké riešenia odporučiť, aby vaša investícia do online marketingu mala čo najrýchlejšiu návratnosť.

Potvrdenie alebo podpísanie zmluvy

Ak sa vám cenová ponuka páči, ďalším krokom je potvrdenie spolupráce alebo podpis zmluvy.

Pri menších projektoch volíme potvrdenie e-mailom v kombinácii so zálohovou faktúrou (zašleme úvodný e-mail so všetkými podmienkami a zálohovou faktúrou).

Pri väčších projektoch volíme štandardnú zmluvu, v ktorej sú podrobne opísané všetky podmienky spolupráce. Zmluvu je možné prispôsobiť vašim špecifickým požiadavkám.

Analýza kľúčových slov

Dôkladne analyzujeme kľúčové slová, konkurenciu a celkový trh, na ktorom podnikáte.

Vašu online marketingovú kampaň a stratégiu budujeme predovšetkým na základe údajov a analytických nástrojov, ktoré používame. Týmto spôsobom zabezpečíme, že kampaň bude založená na tvrdých údajoch.

Cieľom každej online marketingovej kampane, či už ide o PPC, SEO alebo napríklad PR, je návratnosť investícií.

Spustenie kampane

Po konečnom nastavení a všetkých kontrolách spustíme online marketingovú kampaň v pilotnom režime. Cieľom je odstrániť riziko zbytočného míňania peňazí v prípade, že sa niečo pokazí alebo bude nízka úspešnosť.

Počas pilotného režimu novú kampaň pozorne sledujeme, aby sme v prípade potreby mohli všetko zastaviť.

Keď máme potvrdený pilot, spustíme kampaň naplno, aby sme maximalizovali prvé údaje a výsledky reklám alebo stratégie.

Prispôsobenie kampane

Po určitom období fungovania sa vždy pozrieme na výsledky online marketingovej kampane a vykonáme konečné úpravy s cieľom maximalizovať účinnosť reklamného rozpočtu.

Len tvrdé údaje z trhu nám povedia, aká je kampaň účinná a kde treba pridať o niečo viac a kde naopak ubrať.

Výsledkom je trhom overená online marketingová stratégia, ktorá by vám mala pomôcť rozvíjať vaše podnikanie a zvyšovať príjmy.

Vytvorenie ponuky

Kampaň sa potom dlhodobo udržiava a ak sa nezmení jej výkonnosť, nie je potrebné robiť úpravy kampane.

Vašu kampaň je potom možné kedykoľvek pozastaviť alebo len udržiavať v pasívnej forme s minimálnym rozpočtom.

Ku každej online marketingovej kampani prikladáme aj podrobný report, aby ste poznali všetky parametre vašich online marketingových výdavkov a zisku.

Grafické služby

Zadanie zákazky

Stačí vyplniť krátky kontaktný formulár, ktorý nám poskytne základné informácie o vašej objednávke grafických služieb.

Potom sa s vami skontaktujeme a preberieme s vami všetky potrebné detaily, aby sme mali presnú predstavu o tom, čo potrebujete. Príprava je veľmi dôležitá predtým, ako začneme vytvárať cenovú ponuku.

Keďže máme za sebou stovky projektov, presne vieme, na čo sa máme pýtať, aby sa vaša nová grafika čo najviac priblížila vašim predstavám.

Vytvorenie ponuky

Keď budeme vedieť všetky potrebné informácie o vašej požiadavke, vypracujeme cenovú ponuku na všetky grafické služby, ktoré potrebujete.

Pri vytváraní cenovej ponuky dbáme na veľkú starostlivosť a detaily. Nájdete v nej všetky informácie a jednotlivé grafické práce s časovým odhadom požiadaviek.

Ak vám niečo nebude jasné alebo budete chcieť pridať ďalšie služby, cenovú ponuku radi upravíme.

Potvrdenie alebo podpísanie zmluvy

Ak sa vám cenová ponuka páči, ďalším krokom je potvrdenie spolupráce alebo podpis zmluvy.

Pri menších projektoch volíme potvrdenie e-mailom v kombinácii so zálohovou faktúrou (zašleme úvodný e-mail so všetkými podmienkami a zálohovou faktúrou).

Pri väčších projektoch volíme štandardnú zmluvu, v ktorej sú podrobne opísané všetky podmienky spolupráce. Zmluvu je možné prispôsobiť vašim špecifickým požiadavkám.

Tvorba

Na základe vašich inštrukcií a prieskumu vytvoríme ideálne grafické návrhy. Do návrhov sa snažíme maximálne zapojiť našu kreativitu a invenciu, aby bol výsledok dizajnovo skutočne jedinečný.

Pokiaľ si to situácia nevyžaduje, uprednostňujeme minimalizmus – štýl, ktorý najlepšie funguje v marketingu alebo na webových stránkach. Minimalistické návrhy sú ľahko rozpoznateľné, jasné a esteticky čisté.

Spätná väzba

Niektorí ľudia majú svoje autá radšej, iní majú radšej svoje BMW. Väčšinou sa nám podarí trafiť štýl hneď na prvýkrát a riešime len detaily, ale niekedy môžeme aj dlhšie hľadať spoločný štýl.

Grafický vzhľad je veľmi osobná vec a niekedy je ťažké definovať svoju víziu a odovzdať ju grafikovi. Vo všeobecnosti platí, že čím konkrétnejšie vyjadríte svoju víziu, tým je väčšia pravdepodobnosť, že sa nám podarí trafiť do vášho štýlu.

Spätná väzba teda môže v rámci služieb grafického dizajnu prebehnúť niekoľko kôl, ale nakoniec vždy nájdeme spoločný návrh, ktorý sa páči všetkým stranám.

Prenos zdrojových súborov

Poskytneme vám zdrojové súbory grafických návrhov, aby ste mohli s grafikou neustále pracovať, prípadne odovzdať súbory tlačiarni na tlač.

Zvyčajne máme súbory v štandardných grafických formátoch, ako sú AI, EPS a PDF. Takto si môžete byť istí, že s vašou grafikou dokáže pracovať ktorýkoľvek iný grafik.

Ostatné služby

Zadanie zákazky

Keď budeme vedieť všetky potrebné informácie o vašej požiadavke, vypracujeme cenovú ponuku na všetky grafické služby, ktoré potrebujete.

Pri vytváraní cenovej ponuky dbáme na veľkú starostlivosť a detaily. Nájdete v nej všetky informácie a jednotlivé grafické práce s časovým odhadom požiadaviek.

Ak vám niečo nebude jasné alebo budete chcieť pridať ďalšie služby, cenovú ponuku radi upravíme.

Vytvorenie ponuky

Keď budeme vedieť všetky potrebné informácie o vašej požiadavke, vypracujeme cenovú ponuku na požadovanú službu.

Pri vytváraní cenovej ponuky dbáme na veľkú starostlivosť a detaily. Nájdete v nej všetky informácie a jednotlivé práce s časovým odhadom náročnosti.

Ak vám niečo nebude jasné alebo budete chcieť pridať ďalšie služby, cenovú ponuku radi upravíme.

Potvrdenie alebo podpísanie zmluvy

Ak sa vám cenová ponuka páči, ďalším krokom je potvrdenie spolupráce alebo podpis zmluvy.

Pri menších projektoch volíme potvrdenie e-mailom v kombinácii so zálohovou faktúrou (zašleme úvodný e-mail so všetkými podmienkami a zálohovou faktúrou).

Pri väčších projektoch volíme štandardnú zmluvu, v ktorej sú podrobne opísané všetky podmienky spolupráce. Zmluvu je možné prispôsobiť vašim špecifickým požiadavkám.

Realizácia

Na základe zadania a schválenej cenovej ponuky vykonáme realizáciu vašej služby. Budeme vás priebežne informovať a dodržiavať dohodnuté termíny.

Ostatné služby sú veľmi špecifické činnosti a každá služba má svoj špecifický postup. Skôr ako začneme čokoľvek robiť, podrobne vás oboznámime s postupom realizácie danej služby.

Dodanie hotovej služby

Dodanie hotovej služby podľa vašich špecifikácií a spätnej väzby

Články a videá, ktoré vám pomôžu zorientovať sa

Zistite viac o tom, ako pracujeme a ako sa správne orientovať na trhu tvorby webových stránok

Všetky články

Kontaktujte nás ještě dnes

Kontaktujte nás ešte dnes

Máte otázku alebo chcete získať približnú cenu? Kontaktujte nás alebo sa informujte priamo o cene.

+420 604 609 104
hello@webfusion.cz
Po – Pá | 8:00 – 16:00

Webfusion, s. r. o.
IČ: 07148968
DIČ: CZ07148968

Zistite cenu