Skip to main content

Affiliate

Affiliate marketing je spôsob predaja vašich produktov online prostredníctvom provízií pre webové stránky, ktoré na vás odkazujú. Vďaka súborom cookie je možné identicky identifikovať používateľov…
Petr Sanetrník
25 března, 2022

Banner

Bannery sú typom grafickej reklamy. Najčastejšie ich môžete vidieť na webových stránkach alebo ako súčasť aplikácií. Bannery môžu byť statické alebo dynamické - animované. Bannerovú reklamu…
Petr Sanetrník
21 března, 2022

Business manager

Business Manager je komplexný nástroj od spoločnosti Facebook, ktorý sa používa predovšetkým na správu firemných stránok a reklamných účtov. Koncom roka 2021 bol Facebook Business…
Petr Sanetrník
23 března, 2022

Business Suite

Business Suite je komplexný nástroj od Facebooku, ktorý sa používa predovšetkým na správu firemných stránok a reklamných účtov. Koncom roka 2021 bol Facebook Business Manager…
Petr Sanetrník
23 března, 2022

Call to action (CTA)

Call to action (CTA) je marketingový termín známy v češtine ako "výzva k akcii". Najčastejšie sa s ňou stretnete na webových stránkach, v PPC reklame…
Petr Sanetrník
23 března, 2022

E-commerce

Elektronický obchod je nákup a predaj tovaru alebo služieb cez internet. Môžeme sa stretnúť aj s pojmami ako elektronický obchod, internetový predaj alebo e-commerce. Často…
Petr Sanetrník
23 března, 2022

Google Ads

Google Ads je systém spoločnosti Google na vytváranie online reklám. Táto služba pomáha podporovať predaj tovaru a služieb alebo zvyšovať povedomie o značke. Služba Google…
Petr Sanetrník
24 března, 2022

Google Tag Manager

Google Tag Manager je nástroj od spoločnosti Google určený na jednoduchú správu všetkých vložených značiek a meracieho kódu na webových stránkach, v mobilných aplikáciách alebo…
Petr Sanetrník
24 března, 2022

Remarketing

Remarketing, známy aj ako retargeting, je veľmi rozšírená a obľúbená forma digitálneho marketingu, pri ktorej obchodníci zobrazujú reklamy používateľom, ktorí navštívili ich webovú lokalitu alebo…
Petr Sanetrník
24 března, 2022

Retargeting

Retargeting, známy aj ako remarketing, je veľmi rozšírená a obľúbená forma digitálneho marketingu, pri ktorej obchodníci zobrazujú reklamy používateľom, ktorí navštívili ich webovú lokalitu alebo…
Petr Sanetrník
24 března, 2022